dag 12

25 mei 2015 - Vänersborg, Zweden

Eindelijk is het achterpadje binnen!! Heeft lang geduurd maar toch zijn we er heel erg blij mee. Even de fiets in elkaar zetten en we kunnen weer verder.
Het doel wat we eigenlijk hadden 5 dagen geleden was vänersborg, dit ligt 20km voorbij trollhättan. Hier zijn we vandaag dan ook naartoe gereden. Het was maar kort, maar wel heerlijk om weer even op de fiets te zitten.
We zitten nu weer heerlijk op de camping aan het grootste meer van zweden, het vänern meer.
Morgen staat er weer een tocht van ongeveer 100km op ons te wachten naar amal.

1. Frans:
    25 mei 2015
    Hé, dat is goed nieuws! Eindelijk kunnen jullie weer verder. Hoe staat het met jullie reisschema? Liggen jullie achter? Of kunnen jullie de geplande einddatum toch halen (als jullie een beetje doorfietsen)?
    P.S. Hebben jullie in meteen reservepadjes laten afleveren?
  2. Jan Rullens:
    He Jannes en Ad,
    Wat goed om te horen. Eindelijk kunnen jullie weer verder. We vonden het heel vervelend om te horen dat het zo lang duurde. Namens Team Rullens wensen we jullie veel succes en fietsplezier! Groetjes.
  3. Ellie kimenai:
    25 mei 2015
    Succes morgen, zal de appjes missen nu er weer gefietst gaat worden.
  4. Willemijn:
    26 mei 2015
    Geweldig! En nu gewoon doorfietsen, niets meer kapotmaken:-)
  5. Wim en Annie:
    26 mei 2015
    Hè Jannes en Ad dat is goed nieuws goed om te horen dat jullie nu verder kunnen heeeel veel fietsplezier

Groetjes Wim en Annie
  6. Ina:
    hoi Jannes en Ad,
    Jammer van dit oponthoud door een stom onderdeeltje maar bekijk het van de andere kant jullie hebben wat uit kunnen rusten en nu weer fris verder fietsen. Succes en fietsen maar
  7. Gert de Pee:
    26 mei 2015
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe fietsverhalen, want van vissen wordt ik niet vrolijk, al is het wel lekker ontspannend geweest voor jullie. Waarom geen foto van die grote vis? of waren het mm ipv cm. Succes weer en heel houden nu.
  8. Raijmond Dolphijn:
    26 mei 2015
    Gas op de plank dan maar, en een paar dagen later aan komen is ook geen probleem toch.geniet er van en reis verslagen volg ik elke dag.leuk om te lezen, groetjes Raijmond.Heb je de winnaar van het songfestival al gezien daar?
  9. Jan & José:
    26 mei 2015
    Blij voor jullie, Ad nou niet te hard aanzetten!
    Rustig aan en vooral blijven genieten van deze unieke tocht.
  10. Jos en Hennie Bogers:
    26 mei 2015
    Laat het achterpadje maar achter en hup vol goede moed nu maar weer op het goede padje. Veel fietsplezier
  11. Dale cannon:
    Tja mannen,

Nu van 100km naar 150km. Moet kunnen toch?

Suc6,
    Dale.
  12. Piet:
    Hallo Ad en Jannes,

Gelukkig weer lekker op de fiets. Morgen de hele dag langs het meer ; lijkt mij schitterend ! Hopelijk verder geen averij meer.
  13. Pascal:
    26 mei 2015
    hup weer knallen mannen , effe dubbele dagen draaien. Het wordt daar toch niet donker