Dag 36

18 juni 2015 - Karasjok, Noorwegen

Het was vandaag een lekker kort dagje met aan het eind een klein beetje regen. Geen last van wind en veel naar beneden.
Onderweg hebben we niet veel meegemaakt. We hebben nog een tippie gezien langs de kant van de rivier en nog een mooie machine om bomen om te zagen en te strippen.
Eenmaal ingecheckt bij het hotel, gedoucht en even wat gegeten en klaar om boodschappen te doen. Op weg naar het dorp komt de brandweer met loeiende sirenses voorbij opweg naar het hotel. Wij zijn gewoon boodschappen gaan doen en zagen wel wat rook van het hotel vandaag komen. Nu maar hopen dat het niet te erg is.
Terug bij het hotel blijkt er niks aan de hand te zijn en was het alleen maar een oefening, gelukkig.
Het avondeten was vandaag in een hut naast het hotel die op traditionele wijze gebouwd van de plaatselijke bevolking. De suomi. We hebben er allebei heerlijk gegeten. Een lekker bordje met zalmforel.

1. Willemijn:
    18 juni 2015
    Nog maar 265 km!!
  2. Miranda:
    18 juni 2015
    Is t echt nog maar 265 km?? Wouw!!! Genieten zou ik zeggen!! Van elke minuut...jullie reis is bijna ten einde dan. Zucht.. Ik geniet zo van jullie verhalen...maar zie jullie ook weer graag terug komen....daar niet van. ;-)