Dag 40

23 juni 2015 - Honningsvåg, Noorwegen

De laatste langs dag zit erop. Van 108km weg getrapt lang een prachtige omgeving. We hebben heel de dag langs de kust gereden met super helder water waar je de vissen in kon zien zwemmen. Met mooie bergen aan de andere kant van ons. Het was genieten vandaag.
Het slechte weer wat verspeld was bleef bij alleen een beetje regen gelukkig. En dan heb je de tunnels. We hebben er 4 gehad vandaag van 500m tot zelfs 7km. Wat zijn die dingen vervelend om doorheen te rijden. Het geluid van auto's, vrachtauto's, bussen en campers die voorbij komen is we zo hard. Soms heb je het idee dat heel de tunnel instort. Het was zeker geen pretje daar doorheen te moeten rijden.
Maar de mooie natuur maakte veel goed. En zeker toen we de zeearenden hadden gezien. We zijn er vandaag 3 tegen gekomen en eentje zelfs zien zitten op maar 1 goeie meter van ons vandaag, geweldig was dat. Verder hebben de veel vissen zien zwemmen en her en der nog wat rendieren zien lopen.
Morgen gaan we ons doen bereiken. Met nog 25km te gaan moet dat zeker gaan lukken.

1. Carine:
    23 juni 2015
    De tocht al bijna volbracht! Wat een knappe prestatie. Veel plezier op jullie laatste fietsdag
  2. Gert Weijman:
    23 juni 2015
    Wow mannen ik krijg er koude rillingen van wat jullie mee maken.
    Maar vooral van de laatste regel nog maar 25 km .
    Fantastisch !
  3. Gert de Pee:
    23 juni 2015
    Maak er één grote zegetocht van, van die laatste kilometers.
    Geniet ervan. Dit is voor de rest van jullie leven.

Gefeliciteerd met deze vader/zoon prestatie.
  4. Raijmond Dolphijn:
    23 juni 2015
    Nou 25 km gaat nog wel lukken denk ik zo als je al zo veel kilometers weg hebt getrapt.
  5. Pierre Peeters:
    23 juni 2015
    Geniet van de laatste kilometers. Prachtige prestatie!!
  6. Wim van Agtmaal:
    23 juni 2015
    He mannen succes met de laatste kilometers en daarna kan het grote uitrusten van deze zware tocht beginnen (voor Ad toch zeker).
    Gefeliciteerd met deze volbrachte inspanning.
  7. Fred Maas:
    23 juni 2015
    Nog 25 km. Vlag in top. Succes en geniet.
  8. Hilko en Wendy:
    23 juni 2015
    Ik kan me nog de laatste km herinneren naar de noordkaap. Kippenvel als ik er aan terugdenk.
    Heeeeel veel plezier! Dat wordt genieten.
  9. Ina:
    23 juni 2015
    Het zal niet lukken anders stond ik me een bos bloemen aan de eindstreep. op naar de eindstreep PROFICIAT
  10. Jan Swanen:
    23 juni 2015
    Jongens jongens wat een tocht, geweldige prestatie

geniet van de plek, straks
  11. Jozef koevoets:
    23 juni 2015
    Hoi mannen bijna, jullie droomreis volbracht. Nu maar lekker gaan genieten en uitrusten.
    Gefeliciteerd met jullie bereikte doel.
  12. Cees / Klimgeit:
    Mannen,

Succes deze laatste dag, prachtige prestatie!
  13. Karin Asselman:
    23 juni 2015
    Succes met de laatste loodjes. Proficiat met deze prestatie!!