Dag 42

25 juni 2015 - Honningsvåg, Noorwegen

Na een nacht lang fikkie stoken en gezellig sterke verhalen delen met andere fietsers was het weer tijd om terug te fietsen.
De tentjes weer ingepakt en voor de laatste keer alle tassen aan de fietsen gehangen. En dan mag je beginnen aan echt de laatste 25km van de grote toch. Terug vanaf de Noordkaap naar de camping. Het waren de mooiste 25km van de toch met super snellen langen afdalingen en minder stijle klimmen als de dag ervoor.
Eenmaal op de camping aangekomen ben im nog even naar het dorpje 7km gefietst voor wat eten en drinken voor de avavond en ochtend.
En na het eten vroeg naar bed wat we zijn op van al het moois wat we gezien hebben en het weinig slapen van de vorige dag.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frans:
    25 juni 2015
    Onwijs gave foto's! Volgens mij zien jullie vandaag Ellie en Willemijn weer. Doe ze de groeten.
  2. Miranda:
    25 juni 2015
    Vet!! Die foto's zijn prachtig... Geniet nog even en wel thuis!!!
  3. Bram Zoeteman:
    26 juni 2015
    Beste Ad en Jannes,

Super!!! Van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat en deze geweldige prestatie. Wel thuis en geniet nog lang van deze mooie en indrukwekkende ervaringen. Het staat in ieder geval garant voor prachtig mooie verhalen bij vrienden, collega's en familie!!!

Groetjes!!!
  4. Hans en Yvonne:
    28 juni 2015
    Hoi Ad en Jannes. Geweldige prestatie. Goede thuisreis.
  5. Geert van Rooij:
    29 juni 2015
    Hoi Ad en Jannes,

Proficiat, een bijzondere prestatie.
    Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Een bijzondere ervaring met fantastische herinneringen.
    Nog een veilige terugreis gewenst!
  6. Lia van Gool:
    3 juli 2015
    Wat een prachtige reis is dat geweest. En wat een mooie foto's.
  7. Hanny Krijnen:
    6 juli 2015
    Geweldig, gefeliciteerd met jullie prestatie. Geniet er nog maar heel lang van na!! Goede terugreis!
  8. Gert:
    8 juli 2015
    Hey mannen, wat een prachtige reis GEWELDIG! heb jullie verhaal in 1 keer uit gelezen. Ook uit nieuwsgierigheid want deze reis staat ook nog op mijn lijstje maar dan enkel door Noorwegen. Nu een vraag aan jullie, hoe zijn jullie terug naar NL gereisd?