dag 1

14 mei 2015 - Arnhem, Nederland

De eerste dag zit erop!!
Vanmorgen in alle vroegte uit bed gekomen om op tijd te kunnen vertrekken. Net voor vertrek nog de laatste tassen op de fiets hangen en gaan.
De eerste kilometers waren koud. Toen rond de middag de zon door de wolken kwam werd de temperatuur aangenamer. Halverwege de dag kwamen we 2 andere fietsers tegen, die vroegen waar de reis naartoe ging. Wij natuurlijk zeggen: de Noordkaap. Later op de dag kwamen ze ons weer tegen tijdens de pauze en vroegen ze het nog een keer. Ze dachten namelijk dat we een geintje maakte. Nog even gezellig gekletst met elkaar en weer verder naar de camping.
Eenmaal bij de camping aangekomen blijkt deze vol te zijn. Bij de respectie uitleg gekregen hoe we naar een andere camping konden fietsen, en daar zitten we nu lekker in het zonnetje. Na een lekker dagje te hebben gefietst zonder problemen.

1. Jos en Hennie Bogers:
    14 mei 2015
    Begrepen uit het verhaal dat de reis voorspoedig begonnen is. Wij wensen jullie nog veel van deze dagen. Succes en veel plezier
  2. Frans:
    14 mei 2015
    Goed begin is het halve werk! Obesitassen zien er prima uit op de fietsen. Neem je rust en veel succes morgen.
  3. Marinus de Bie:
    14 mei 2015
    Hoi Mannen, Ziet er goed uit.Vandaag wel een beetje tegenwind?
  4. Wim en Annie:
    14 mei 2015
    Het begin is gemaakt. Veel succes en geniet er van
  5. Pieter:
    14 mei 2015
    leuk camping arnhem loopt ook de mtb route van oosterbeek langs
  6. Marco:
    15 mei 2015
    Een goed begin, is het halve... jeweetwel. Schapenvachtjes toch niet vergeten hè?
    Heel veel succes en plezier natuurlijk!
  7. Carine:
    15 mei 2015
    Ik vind het een hele uitdaging en wens jullie een hele mooie reis samen. Geniet ervan en kom heelhuids terug.
  8. Corné:
    17 mei 2015
    Hoi Ad en Jannes,
    Het begin is gemaakt.
    Veel succes en plezier op jullie tocht naar de Noordkaap.