dag 10

23 mei 2015 - Trollhättan, Zweden

We hebben vandaag eigenlijk niet zo veel gedaan we zijn verhuist van de jeugdherberg naar de camping. Hebben wat koffie gedronken in de winkelstraat. Ik ben nog op en neer gefietst naar de fietsenmaker, maar de spullen zijn nog niet binnen. Nu wordt het hopen dat we maandag de onderdelen binnen hebben.
Het wachten gaat zo wel erg lang duren en we beginnen ons wat te vervelen. Er is in de buurt niks te doen of te beleven.
Als maandag de onderdelen binnen zijn gaan we zo snel mogelijk weer verder naar onze eindbestemming. De NOORDKAAP!!!

1. Piet:
    23 mei 2015
    Hoi Ad en Jannes,

Ik hoop dat de spullen er maandag echt zijn zodat jullie er weer lekker tegenaan kunnen gaan.
  2. Corne Haarbosch:
    Hoi Ad en Jannes,
    Jammer dat de onderdelen er nog niet zijn. Uitrusten moet ook niet te lang duren en je wilt natuurlijk verder met je doel. De Noordkaap. Heeft Ad zijn hengel niet meegenomen? Had nu wel goed van pas gekomen. Succes met het vervolg van jullie tocht.

Gr. Corné
  3. Jos en Hennie Bogers:
    24 mei 2015
    Heeft die fietsenmaker geen onderdelen waarmee jullie de fiets kunnen maken?
  4. Ton:
    24 mei 2015
    Hallo Ad en Jannes, goed uitgerust kunnen jullie straks aan het laatste stukje beginnen. Het is niet anders. Met die oersterke beenspieren van Ad is geen fiets veilig. Voor het grote blad blokkeren, dan heb je kans dat het achter heel blijft. Een paar keer meer ronddraaien met de trappers en je komt ook op de noordkaap. Blijf positief dat doen wij ook. Het is fijn dagelijks jullie verslag te lezen. Ga zo door.