dag 9

22 mei 2015 - Trollhättan, Zweden

Wat duurt wachten toch lang. Vandaag zijn we naar de sluizen en waterkrachtcentrale van trollhättan geweest. De krachtcentrale is een gigantisch bouwwerk, wat het water tegen houd en het meeste groene stroom op wekt van heel Zweden.
Na de krachtcentrale zijn we doorgelopen naar de sluizen waar de boten met 3 sluizen ongeveer 30m naar beneden gaan.
Op onze weg terug lang de andere kant van de rivier kwamen we een touristen informatiebureau tegen met daarnaast een Saab museum. Natuurlijk daar binnen even een rondje gelopen. Stonden mooie auto's binnen en verschillende motorblokken. Het mooist waren misschien toch wel de conceptcars die nooit zijn uitgebracht.
Na dit alles gezien te hebben nog steeds niks gehoord van de fietsenmaker dat de spullen binnen zijn. We zullen dus nog langer moeten wachten. Er is nog een klein beetje hoop dat de spullen morgen binnen komen, anders word het wachten tot dinsdag en zitten we de een hele week stil.

1. Frans:
    23 mei 2015
    Ik hoop zo voor jullie dat dat derailleurpadje vandaag binnenkomt bij de lokale fietsenmaker. Wachten is altijd vervelend, zelfs als je in dat mooie Zweden bent. Ik neem trouwens aan dat jullie nog wat extra padjes hebben laten opsturen? Sterkte mannen.
  2. Jan en José:
    23 mei 2015
    Hallo Jongens, lees de berichten net, dat is balen dat dat padje kapot is kan er geen ander Zweeds petje op, lol! Die Japanners zijn ook niet te vertrouwen hé. Zeg Jannes die close ups van je Pa worden steeds gedetailleerder, of die rimpels worden steeds dieper tijdens de tocht? Sterkte Ad , Jannes is niet nodig en dat het wachten vandaag voorbij is.
  3. Willemijn:
    23 mei 2015
    Balen als het zo lang gaat duren! Wel een mooi moment voor je jing jang zen oefeningen. Het is zoals het is en zo. Dat je diep ademhaalt voordat je iemand een poer voor z'n giechel geeft...
  4. Harold:
    27 mei 2015