dag 8

21 mei 2015 - Trollhättan, Zweden

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Na de tegenslag van gisteren hebben we vandaag tijd gehad om de was te doen, de tenten een keer goed te laten drogen en om een keertje rond te kijken in trollhättan.
Ik ben nog even op de fiets terug geweest naar de fietsenmaker voor een leuk praatje en nog wat kleine dingentjes. Als het goed is komen morgen de onderdelen weer binnen en kunnen we zaterdag onze weg weer vervolgen.
We slapen nu in een jeugdherberg en delen de keuken en de douche met een aantal polen. Dit zijn verrassend gezellige mensen. In gebrekkig Engels kun je er een leuk gesprek mee hebben.
Veel mensen die we tegen komen hebben wel iets met Nederland of weten er iets vanaf. We worden graag gezien hier in Zweden. Heb je iets nodig of zoek je iets helpen ze je graag.
Morgen krijgen de fietsen een grote poetsbeurt, want op een schone fiets rij je beter en dan kunnen we hopelijk zaterdag weer op pad naar de volgende camping.

1. Jos en Hennie Bogers:
    21 mei 2015
    Jammer van de pech, maar dat hoort er bij zo'n tocht ook wel bij Heb je even de tijd wat Zweedse cultuur op te snuiven
  2. Gert Weijman:
    21 mei 2015
    Door wat gedoe even de aansluiting kwijt maar ik kan vanaf nu weer volgen.
    Het gaat lekker als ik het zo lees.
    Leuk om een klein beetje mee te mogen genieten van dit avontuur.
    Geniet morgen van de rust en zaterdag weer rustig aan op gang komen
  3. Koga:
    Ha Cheap,

Jullie hadden toch een Koga, die kan jullie toch niet zo maar in de steek laten....
    Geniet van de vrije dagen!!

Groet
    KOGA
  4. CARBONNIE:
    Ha manne

elk nadeel heeft een voordeel zullen we maar zeggen
    ff even bijtanken en dan weer lekker op de bike het mooie zweden doorkruisen ,ja een beetje jaloers ben ik wel op jullie.

veel succes manne

Groetjes John
  5. IMPACT:
    Hee geitje,

Jammer van de tegenslag man! Gelukkig kan weer weer morgen weer vollebak tegenaan!

Succes en geniet er maar van!

Impact,
  6. IMPACT: