dag 7

20 mei 2015 - Trollhättan, Zweden

Vanaf nu zitten we een paar weken in zweden. Vanmorgen in gothenborg van de boot afgestapt voor de eerste etappe naar vannersborg. In gothenborg was het een grote bouwput waar we lastig de weg konden vinden. Na wat zoeken toch de goede weg gevonden en gothenborg achter ons gelaten.
Vervolgens hadden we een mooi glooiend landschap langs de rivier göta älv. Het schoot lekker op tot we in trollhättan kwamen. Hier brak ons pa zijn achterpad af waardoor zijn derailleur en ketting zijn gesneuveld. In trollhättan op zoek naar een fietsenmaker, die wilde ons helaas niet helpen. Dan maar op zoek naar een andere. Een behulpzame Zweed heeft mij de weg gewezen naar een andere fietsenmaker een stukje verderop: sportson. Daar ben ik goed geholpen. Ze hebben een ketting voor mij en de andere spullen komen van rullens tweewielers in made, die sturen een nieuw pad op en een mooie derailleur erbij.
We zitten nu helaas 2 dagen vast tot de spullen er zijn. Mooi de tijd om de tenten te drogen en de was te doen.
Als de spullen vrijdag binnen komen kunnen we zaterdag weer verder.

1. Fred Maas:
    20 mei 2015
    Kloten!! Ad je kunt ook gewoon zeggen dat je rust wilde!!Hahaha. Twee daagjes rust zijn jullie gegund. Vanaf nu mooi weer.
  2. Frans:
    20 mei 2015
    Lastige pech. En Koga is natuurlijk geen Kögå, dus onderdelen in Zweden wat lastig te krijgen. Jammer, maar in elk geval niet gevallen of zo. Geniet van de extra rust. Elk nadeel heb zijn voordeel!
  3. Koga:
    20 mei 2015
    Een fietsenmaker die niet wil helpen!!
    Dacht dat zweden een gastvrij volkje waren... Gelukkig goede connecties met Rullens!!

Geniet van de twee dagen en daarna volle bak genieten...
    Groet
    KOGA
  4. Raijmond Dolphijn:
    21 mei 2015
    Das balen,Mocht het niet lukken met de onderdelen je hebt mijn nummer he.............rust maar lekker uit dan,
  5. Marco:
    21 mei 2015
    Had nou toch maar gewoon die gereedschapskist meegenomen ;)