dag 17

30 mei 2015 - Borlänge, Zweden

Wat een dag weer vandaag. We hebben 93km gefietst en alleen maar regen gehad. Onderweg zijn we nog een hertje tegen gekomen wat plotseling de weg op sprong. De rest van de dag hebben we niet meer gezien dan mooie meren en bossen.
Het was vandaag te slecht om foto's te maken, maar er waren plekken bij die wel zo onbeschrijfelijk mooi zijn ookal regent het.
Aangekomen op de camping een stuga gehuurd en op de camping deel genomen aan het buffet waar ze gewoon aardappelen groenten en vlees serveerde. In de stuga liggen allen spullen te drogen van vandaag om morgen weer droog van start te kunnen voor weer een dag door de regen.

1. Willemijn:
    31 mei 2015
    Regen is ook best fijn, anders hadden jullie al dat waterdichte spul voor niets meegenomen...
  2. Gert de Pee:
    31 mei 2015
    Respect voor jullie doorzettingsvermogen. Volgens mij hebben jullie nog geen dag zonder regen gefietst. Ik was er wel klaar mee geweest. Geniet ervan, zoals je beschrijft moet dat zeker lukken.
  3. Jos en Hennie Bogers:
    31 mei 2015
    Jammer van al die regen. Gelukkig kunnen jullie in een stuga slapen een stuk aangenamer dan in je tentje
  4. Pieter:
    31 mei 2015
    ik zou ook zeker naar het zuiden gefietst zijn voor mooi weer, maar veel respect voor jullie doorzettingsvermogen !!
  5. Ton:
    31 mei 2015
    Het gaat goed heren. Geniet van de mooie omgeving en alles wat jullie nog meer tegen komen. Elke dag lekker een stukje fietsen om in het ritme te blijven. Ga zo door.