dag 16

29 mei 2015 - Säfsen Fritid receptionen, Zweden

We zijn vandaag weer aangekomen bij de volgende stuga in Säfsen. Het bekende terrein rond hagfors hebben we weer verlaten. zo ver in het noorden zijn we nog nooit geweest. Het was vandaag een kleine 70km met mooie langen niet te steile klimmen. dit ging ons pa goed af. De klimmen kwamen niet boven de 6%.

tot we de laatste weg naar de camping opdraaide. dit was een super steile klim. de hellingsmeter van ons pa gaat tot de 22% en die kon het niet meer aan. ik ben hem wel boven gekomen maar vraag me niet hoe. ons pa is verstandig geweest en op tijd afgestapt.

eenmaal in de stuga hebben we onszelf even opgeknapt en de fiets weer eens gewassen. daarna zijn we naar het restaurant gegaan waar een heerlijk buffet op ons stond te wachten met van alles en nog wat lekker. er stond vis, elandenvlees, spareribs, kip, lamsvlees en nog veel meer. we hebben ons buikje lekker rond gegeten en gaan zo weer naar bed om morgen weer op tijd op te staan voor een lange dag van 95km naar borlange.

1. Frans:
    29 mei 2015
    Wat fijn om te lezen dat jullie allebei weer lekker aan het fietsen zijn. En dat jullie je niet laten afschrikken door een buitje of een klim van meer dan 22%. Knap hoor! Hoe staat het met de lekke banden? Valt het mee of tellen juliie ze niet meer?
  2. Raijmond Dolphijn:
    30 mei 2015
    Wat goed dat alles weer op de rails staat en jullie je weer lekker op het fietsen kunnen concentreren.Geniet ervan en dan gaat alles goed komen.Groetjes Raijmond.