dag 20

2 juni 2015 - Delsbo, Zweden

Raar maar waar, het was vandaag droog tijdens het fietsen. We hebben 95km wegtrapt en heerlijk op een strandje zitten picknicken. Als het zonnetje schijnt is het gelijk lekker warm.
Het is niet normaal hoeveel water er door alle rivieren stroomt. Overal waar water Stroomt zie je bomen onder water staan.
Vandaag hadden we een dag met mooie niet te steile klimmen op eentje na. Dit was er eentje van de buiten categorie. We waren blij met het lichtste verzetje op onze fietsen. In de verte zag je de klim aankomen, een geweldig mooi iets om te zien. Tot je er tegenop moet fietsen. We zijn hem allebei fietsen boven gekomen en na even uithijgen zijn we weer verder gegaan naar delsbo. Net voorbij deslbo zitten we nu in een b&b waar alles weer netjes geregeld is.
Bijna alle campings in Zweden zijn nog dicht. Het seizoen begint hier pas op 21 juni. Valt af en toe wel een beetje tegen, maar aan hotels en b&b's kunnen we ook wel wennen.

1. Frans:
    2 juni 2015
    Eindelijk een droge dag! Die hebben jullie verdiend. En ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen. Leuke foto's ook. Geven een goed beeld van de omgeving waar jullie doorheen fietsen, de stuga's, de hytter en de hotelletjes. Leuk!
  2. Willemijn:
    Wat is het mooi daar!
  3. Corné:
    3 juni 2015
    Gelukkig dat de zon is gaan schijnen.
    Hopelijk valt het ook mee met de muggen, maar daar hebben jullie vast Deet voor.
    Geniet van jullie verdere tocht.
  4. Hans en Yvonne:
    Hoi Ad en Jannes,

Goed te horen dat de zomer aankomt. Zeker voor jullie maar stiekem ook voor ons, want we vertrekken volgende week donderdag en gaan we de fjorden bekijken. Trap ze de komende dagen en geniet.

Groetjes
  5. Marianne van Oerle:
    Jannes en je vader,
    ik heb je verhaal nu opgepikt. Leuk om zo samen op pad te zijn. Veel succes en hopelijk nu alleen zon en een aangenaam temperatuurtje. Hier regent het ook dikwijls (een schrale troost)
  6. Miranda:
    3 juni 2015
    Hey Jannes! Hier zijn we dan, op je blog. Fijn om te lezen dat jullie het nog volhouden. Al die regen..daar wordt je niet vrolijk van. Gelukkig was het vandaag droog. Dan zal de natuur daar adembenemend prachtig zijn. En die B&B zal na een vermoeiende dag trappen, ook geen straf zijn. :-) Ik doe t jullie niet na allemaal, maar geniet vanuit m'n luie bank van al jullie verhalen nu. Ben ik er toch een beetje bij. Zet m op! Toitoitoi!!
    Ps: Minion hagelslag bij AH gespot ;-)