dag 21

3 juni 2015 - Sundsvall, Zweden

YEAH!! Vandaag mijn eerste wilde eland gezien. Een koe van 1 jaar oud. Ze liep tussen de jongen berkenboompjes. Helaas was ze net te snel weg toen ze me door had en heeft ons pa haar niet meer gezien.
Verder hebben we tussen de middag lekker gegeten in hassele bij een pension. Daar hebben we samen met de eigenaar lekker een rap op met gerookte eland die hij zelf had geschoten afgelopen winter. We hebben nog een stukje mee gekregen voor onderweg, echt heerlijk vlees.
De ochtend was droog en zonnig. De middag daarintegen was nat met flinke onweersbuien.
In sundsvall aangekomen is de camping weer dicht dus gedongen weer in een hotel. Morgen rijden we naar kramfors naar het volgende hotel.

1. Sicco:
    3 juni 2015
    fantastisch avontuur zo... mooie foto's weer!
  2. Ton:
    Hee Bikkels,

Jullie gaan lekker daar!
    Met al die hotels en B&B's had je niet zoveel spullen mee hoeven te nemen ;-)

Goede reis verder en veilige gezellige kilometers!!!

Groetjes Ton
  3. Raijmond Dolphijn:
    Goede morgen,

Zo zie je maar dat je zonder pech,elke dag een stuk verder komt.Hoeveel km hebben jullie nog voor de boeg en wat is de planning wanneer jullie aan gaan komen? fijne dag nog gewenst vanuit jullie Dongen........ Groet Raijmond.
  4. John de Schepper:
    DAg Ad en Jannes,
    Vanochtend in de verjaardagsviering van regio West hebben we even jullie site getoond.
    Namens de Brabant Water collega's van regio West
    nogmaals veel succes en plezier!
    groetjes,
    John de Schepper
  5. Henriëtte Vromans:
    Hoi Ad en Jannes,
    Jullie treffen het niet wat het weer betreft (soms eens een keertje droog) maar wat hebben jullie al veel gezien prachtige foto's.
    Adje vol houden hé het lukt je wel, op tijd een bakje koffie (doping) en dan kun je er weer tegen aan :)
    Nog veel succes en plezier
    Groetjes Henriëtte Vromans
  6. Miranda:
    4 juni 2015
    Hoi! Gaaf zeg, dat je een Eland hebt gespot! Weer eens wat anders dan onze edelhert. ;-) Jammer van het weer..het achtervolgt jullie wel. Echte die hards hoor! Framgång med cykeltur
  7. Cees / Klimgeit:
    He Jannes,

Wat denk dat die eland dacht toen jouw zag, cheap!
    Geen wonder dat ie snel weg was.

Mannen,

Maak er nog een mooie tocht van met hopelijk wat beter weer.
    Succes!!!

Gr. Cees.
  8. Cees / Klimgeit:
    4 juni 2015
    Wat denk jij, wat die eland dacht, toen ie jou zag Chaepke.
    Zo dat is wat duidelijker!