dag 22

4 juni 2015 - Kramfors, Zweden

Zo, weer een dagje verder. Het begon met het doorkruisen van de stad stundsvall. Wat was dat een hoop zoeken, slingeren en omrijden.
Eenmaal Sundsvall achter ons gelaten zijn we weer de rustige wegen op gedraaid en konden we lekker verder. Het waren 95km met 1350 hoogtemeters. Er zaten veel langen klimmen in vandaag die nu wel te voelen zijn in de beentjes. De laatste 40km waren niet meer op asvalt maar op gravelwegen. Die waren verrassend goed te rijden, zelfs beter als sommige asvaltwegen die we ervoor hadden.
Nu weer een avondje bijkomen en morgen kunnen we weer aan de bak.

1. Gert Weijman:
    5 juni 2015
    Jammer van al die regen de af gelopen dagen.
    Maar aan de foto's te zien is en blijft het prachtig.
  2. Marco:
    Hallo heren,

Goed bezig! Mooi! Enne... Cheap, slingeren? zoeken?
    Gewoon je stuur recht houden en achter je vader gaan plakken ;)

Maar jullie zijn al aardig op weg. Op de kaart is het nog maar 10 cm, dus hou vol en geniet!

Gr. Trekkie
  3. Jozef koevoets:
    5 juni 2015
    Hoi Ad en Jannes zo te lezen gaat het jullie goed af daar in het hoge noorden.
    Volhouden bikkels.

Gr Jozef
  4. Pierre Peeters:
    Ad en Jannes,

Goed bezig daar in het natte Zweden. Was zojuist wel even geschrokken van de mededeling dat twee Nederlanders zijn omgekomen bij een tent brand. Moest gelijk aan jullie denken.
    Geniet verder van de reis en meer zon en betere temperaturen toegewenst
  5. Pieter Aarts:
    Ad en Jannes.
    Vergeten jullie niet te genieten. Aan de foto's te zien kan het aan het uitzicht niet liggen. Geweldig!! Jullie zijn bikkels.
    Nog veel veilige km's toegewenst.
  6. Jos en Hennie Bogers:
    5 juni 2015
    Mag je in Zweden wild kamperen? Op de foto's te zien zijn er volop mooie plekjes om je tentje op te zetten. Vandaag in Made 33 gr. nu pakken donkere wolken zich samen voor een hevige onweersbui schat ik