dag 23

5 juni 2015 - Örnsköldsvik, Zweden

Zo, wat zal ik vandaag weer eens vertellen. Het was koud en we hadden wat kleine buitjes onderweg. Het waren veel kilometers vandaag, wel 110km met iets meer dan 1000 hoogtemeters.
Vandaag onderweg eigenlijk niks bijzonders meegemaakt. We hebben allebei lekker gefietst en zijn nu aangekomen in örnsköldsvik. Het stikte hier van de mooie duren auto's. Het bleek een of ander gala te zijn. Was leuk om even te zien.
We zitten weer in een hotel midden in de stad. Na een van de reacties vandaag weet ben ik blij dat we niet in bepaalde tentjes lagen.
Gelukkig zijn wij allebei nog gezond en top fit voor het laatste deel van de reis!

1. Ton:
    6 juni 2015
    Hallo Ad en Jannes,

Weer een dag van 110 km, dat is wel de moeite. En een foto van iemand op de fiets met een schaduw ernaast, het lijkt wel of jullie de zon gevonden hebben. Voor mijn gevoel gaan jullie als een speer maar misschien dat jullie het anders voelen. De hotels zien er super de lux uit, dat is wat anders dan in een tentje kruipen. Succes dat laatste stukje en wij blijven jullie aanmoedigen.