dag 24

7 juni 2015 - Levar, Zweden

De eerste paar uur van vandaag waren droog. Daarna begon de tegen weer. Het was maar 8° dus best koud als je nat op de fiets zit. Gelukkig was de wind wel minder geworden.
Het was vandaag een route met leuke gravelpaden en afgelegen plaatsten. We zijn heel de dag ook geen winkel of iets tegen gekomen.
Het is vandaag in Zweden nationaal dag. Een feestdag wat een beetje te vergelijken is met koningsdag.

1. Frans:
    7 juni 2015
    Des te noordelijker in Zweden, des te rustiger het wordt. Dat is juist het mooie van jullie tocht. Toch? Alleen wel erg jammer van dat kloteweer.
  2. Willemijn:
    7 juni 2015
    Zwaar, in de kou en de regen!! Maar het hele supporterslegioen zit achterop en moedigt jullie aan!
  3. Miranda:
    7 juni 2015
    Ha die Jannes en Ad. Een nieuwe dag vandaag. Mag hopen dat t weer vandaag wat mee zit! Echter kent Zweden een viertal klimaten. Omdat t zo beschermd is van depressies, echter ook heeeeel veeel regen. Geen pretje op de fiets. Jullie bevinden zich in nu in t koele landklimaat dfc . Vandaar de 8 graden. Helaas kan ik daar niet veel aan doen...alleen maar aanmoedigen: YEAHHHH...BLIJF FOCUSSEN OP T EINDDOEL!! JULLIE KUNNEN HET!! DE NOORDKAAP KOMT IN ZICHT! En we genieten vanaf hier van een reis, die sommige onder ons, wellicht nooit zullen en kunnen maken! Hou vol ! Vänta!! Dikke knuf! We denken aan jullie!
  4. Wilfried:
    Hoi jannes,
    In begin zagen we nog eens een fotootje van Ad.
    Is hij te veel getekend door al die hoogtemeters??
    Ben wel zuinig op hem want het werk laten ze Breda gewoon voor hem liggen.