dag 25

7 juni 2015 - Umeå, Zweden

Eindelijk, we hebben allebei nu een eland gezien. Ze stond aan de rand van het bos te eten. Ze schrok van ons en vluchtte de bossen in waar ze tussen de bomen naar ons stond te schuren. Was een super mooi gezicht om te zien.
Na de eland zijn doorgefietst naar de zee. Daar een paar foto's gemaakt en weer verder naar umea, waar ons volgende hotel staat te wachten op ons.
De eerste kilometers waren weer droog, maar toch weer tegen gehad. Met de temperatuur die we nu hebben, zo'n 13á14° is het helemaal niet erg.

1. Ton:
    7 juni 2015
    Bikkels zijn jullie. Hou vol.
  2. Willemijn:
    7 juni 2015
    En ooit nog de details van die racefiets en de auto op z'n kop en hun onderlinge verband.
  3. Marinus de Bie:
    7 juni 2015
    Veel succes en hopelijk binnenkort een lekker zonnetje. Maar je kent het oude chinese spreekwoord: "Een vlieger kan nooit hoger komen als ie geen tegenwind krijgt" dus...............
  4. Miranda:
    8 juni 2015
    Hoi Ad en Jannes, bijzonder zo' n Eland op je pad. Een Eland staat voor stabiliteit. Als zo'n dier je pad kruist, geeft deze je stabiliteit en alles wat je nodig hebt om je doelen te verwezenlijken. En of je hier nu in gelooft of niet, het wonder is al geschied. Een fijne dag weer vandaag! Blijven genieten! Warme groet van ons.