dag 27

9 juni 2015 - Skellefteå, Zweden

Vandaag hadden we wegwerkzaamheden waar ze ook echt aan het werk waren. 10km lang slechte gravelweg achter elkaar. Met grote groffen keien en links en rechts grote diepen gaten in de weg. Daarna mochten we een stuk over de snelweg om vervolgens weer verder te rijden over de slechte gravel paden waar ze aan het werk waren.
Zou het bijna vergeten, het was vandaag de eerste dag sinds tijden dat het regenpak NIET nodig was. Ja ja we hadden een droge dag vandaag met in de ochtend zelfs een lekker zonnetje erbij.

1. Jos:
    9 juni 2015
    En hoelang is het nog fietsen? Hadden jullie er niet al bijna moeten zijn? Wel fijn dat het vandaag droog was.

Groet en succes,
    Jos
  2. Harold:
    9 juni 2015
    hej jannes ga je es effe scheren !!! zo zien de mooie blonde dames je niet fietsen hoor !
  3. Corne Haarbosch:
    Hoi Ad en Jannes,

Mooi om op de kaart te zien dat jullie steeds dichter bij jullie doel komen. Ook fijn dat het weer wat beter is.

Succes verder.
  4. Miranda:
    10 juni 2015
    Ha die Ad en Jannes, wat bijzonder is t leven toch. Hier worstelt iemand figuurlijk met de obstakels die haar pad verblinden, met de vraag: waar moet ik heen?? Welke school moet ik nu toch kiezen? En jullie treffen letterlijk de keien voor je neus. Maar zoals een oude boeddhist ooit schreef: Om nieuwe oceanen te ontdekken, moet je de kust uit t oog durven verliezen. Obstakels op je pad zijn er om te ontdekken of je ergens werkelijk voor wil gaan. Een pad zonder obstakels leidt waarschijnlijk nergens heen. En daar zit een kern van waarheid in. Alleen t kan verdomd lastig zijn als je de toeschouwer bent en niets meer kunt betekenen dan
    een aanmoedigde moeder en of vriend. Gelukkig schijnt de zon in Zweden en in Oosterhout..al is t een waterige..Hou vol he????
  5. Mathieu van den Bosch:
    10 juni 2015
    Goed om te zien dat ook bij jullie de zon schijnt. Onze teams zijn gisteren ook op expeditie geweest, maar dat staat in geen verhouding tot jullie tocht. Chapeau! Veel succes nog.
  6. Bram Zoeteman:
    Beste Ad en Jannes,

Fijn dat het zonnetje doorbreekt. Ik hoop dat het weer in Nederland wat noordelijker trekt voor jullie.
    Leuk om te lezen dat jullie in het echte Zweedse terecht komen en dat er steeds minder invloeden te bekennen zijn van de modernere samenleving. Ook lijkt het me zeer indrukwekkend om de Elanden aan te treffen in hun natuurlijke habitat.

Groetjes en succes!
  7. Dale cannon:
    10 juni 2015
    Al een dikke 1800 km erop zitten bikkels. Hoe ver nog?
    Respect!!