Dag 28'

10 juni 2015 - Piteå, Zweden

We zitten al weer in pitea. We hadden vandaag maar een kort buitje en daarna weer zon. Langzaam aan word het weer beter. Het waren 91km over van allerlei wegen. Gravel, aspalt, snelweg en ook weer met wegwerkzaamheden.
Om ons een begint de natuur te veranderen van grote hoge bomen naar kleine boompjes en een soort van moerasachtig omgeving. Na alle bossen die we gezien hebben is dit ook weer heel mooi om te zien. Het eerste bordje met pas op voor rendieren is ook al voorbij gekomen. Het eind komt langzaam aan in zicht

1. Frans:
    10 juni 2015
    Jôh, alweer 28 dagen onderweg. En afgezien van de regen en een paar dagen oponthoud als gevolg van het afgebroken padje gaat jullie toch als een speer! Knap hoor, mannen. Hoe staat het eigenlijk met de muggen? Of is het daar nog te koud voor? Zet hem op, hè.
  2. Miranda:
    11 juni 2015
    Hoi, psst..rendieren?? Zou t dan toch..?? Zodra je ze ziet vliegen weet je t zeker...
    ;-) Fijn dat de zon zich laat zien. Geniet van deze mooie dag en de natuur. Elke herinnering zal een geschenk zijn, bij thuiskomst. En petje af voor jullie doorzettingsvermogen. Wat een trip, wat een lef, wat een verhaal! Echt om in te lijsten!!
  3. Jozef koevoets:
    11 juni 2015
    Hoi mannen geweldig wat jullie doen, het weer wordt wat beter de natuur mooier dus volhouden. Hoe staat het met het noorder licht? Al gezien.

Gr jozef
  4. Ton:
    11 juni 2015
    Het gaat goed heren. Hou vol. Pas op voor de rendieren. Als je zo ver bent wil je niet geblesseerd raken door een overstekend rendier. Ik stuur wat zon mee. Wij hebben hier genoeg.