Dag 29

11 juni 2015 - Luleå, Zweden

Nog een paar dagen en dan kunnen we Zweden achter ons laten en is het grootste deel van de reis gedaan. Na Zweden krijgen we een klein stukje Finland en dan rijden we Noorwegen in.
Vandaag was het weer droog. De vooruitzichten zijn ook redelijk, dus met een beetje geluk blijven de komende dagen ook droog. Na een kilometer of 10 zijn we vandaag nog een oude mijn tegen gekomen die nu als opslag dient voor de Zweedse Rijkswaterstaat. Verder hebben ww niet veel meer gezien als de weg voor ons en bossen.
Dit gaat waarschijnlijk na Zweden ook veranderen in kale vlaktes met her en der een boompje en een paar grote stenen, dit altans wat de lokale Zweden ons hier vertellen. We zullen het zien de komende dagen.

1. Sicco:
    11 juni 2015
    hoe is het bier daar? haha petje af hoor! veel succes morgen weer! hier word het afzien met 30 graden... ;)
    groeten uit zwijndrecht
  2. Dèswè:
    11 juni 2015
    Petje af mannen. Dagelijks hou ik het reisverslag mee in de gaten maar het is niet normaal waar jullie mee bezig zijn. Ga zo door. Op naar de noordkaap. Het gaat jullie helemaal lukken!!!
  3. Sander:
    12 juni 2015
    Zie dat jullie nu mogen gaan klimmen, succes met al die bepakking!
  4. Ina:
    12 juni 2015
    Geweldig wat jullie samen aan het doen zijn petje af .vind het erg leuk om jullie zo te volgen. Wat een ervaring vader en zoon
    zoiets presteren. Ga zo door, Geweldig
  5. Hannie:
    12 juni 2015
    Wow ... super knap hoor! !!
    Hou vol........ ga zo Door....en geniet van al die stilte om je heen! !
  6. Dick en Marianne van Hensbergen:
    12 juni 2015
    Na onze ontmoeting in Kil waar jullie een bakkie bij ons deden, hebben we jullie reisavonturen regelmatig gevolgd. Het dwingt echt respect af, stelletje doorzetters! Want inderdaad het weer heeft jullie en ons ook niet meegezeten. Dubbel respect! Wij hopen dat het behalen van jullie einddoel onder betere weersomstandigheden zal zijn. Succes, groeten van Dick en Marianne