Dag 38

20 juni 2015 - Lakselv, Noorwegen

Vandaag een dagje rust gehad. In de ochtend hebben we wat rond gelopen door het dorp en nog wat Achterlichtje gehaald voor de Noordkaap tunnel.
In de middag was er onrust in het dorp. Op het vliegveldje bij het dorp kwamen 6 vliegtuigen aan met mensen die een cruise hadden geboekt. De boot lag in de haven vlak bij het dorp.
Tijdens het wachten op de vliegtuigen stond er een noord met een soort buggy. Ik raakte er mee aan de praat en hij heeft even met mij een klein rondje gereden hier in de omgeving en naar de boot. Een leuk stukje ofroad gedaan en met 4 wielen van de grond geweest. Wat is dat gaaf om in zo'n ding mee te mogen rijden.
Morgen gaan we toch weer verder. Het wachten is ons niet zo goed bevallen.

1. Miranda:
    21 juni 2015
    Hoi, leuk al die belevenissen aan t eind van jullie reis. Maar ik zou ook zoiets hebben van: Nu ben ik er bijna, nu wil ik er ook naar toe. Rusten kan altijd later nog. Knap dat jullie zo' n positieve drive houden. Doe t jullie echt niet na! Op naar de Kaap jongens en dan... Echt vet met een big smile jullie triomf vieren!; je bent er bijna...je bent er bijna...
  2. Ton:
    21 juni 2015
    Ad en Jannes,
    Geweldige prestatie. Geniet van al het moois.
  3. Gert Weijman:
    23 juni 2015
    Echt iets voor jou zo'n buggy.
    Mooi afwisseling van de fiets.
    Wachten is niet voor jullie daar kunnen jullie niet tegen.
    Dus goed idee om verder te gaan.