Dag 37

19 juni 2015 - Lakselv, Noorwegen

Wat is het hier mooi! Ik heb nog nooit zulke mooie dingen gezien als de bergen hier met de laatste resten sneeuw erop. Het eerste stuk van de tocht zagen we de witten bergtoppen in de verte verschijnen, waar we later vandaag tussendoor reden. Was er stil van toen ik het zag, zo mooi dat het is. We hebben vandaag 75km zitten te genieten op de fiets, tussen de regenbuien door.
Tijdens de picknick was het droog en stopte er een Nederlandse camper met een iets ouder stel die er gezellig bij kwamen zitten en ons nog een heerlijk kopje koffie aamboden.
Nu zitten we in lakselv waar we de komende dagen blijven. Hier kunnen we boodschappen doen en hebben we een slaapplaats voor het midzomer weekend. En zo overkomen we dat we op de Noordkaap moeten wachten op de taxi en daar zonder eten komen te zitten.

1. Ina:
    20 juni 2015
    Geniet van het midzomer weekend,lijkt me geweldig. Ik ben niet gauw jaloers maar nu zou ik wel achterop jullie fiets willen zitten. Geweldig. Knap werk. Jullie zullen wel blij zijn dat het einddoel steeds dichter bij komt wat een conditie
  2. Piet:
    Hoi Ad en Jannes,

Wat fantastisch !! Jullie hebben dat dubbel en dwars verdiend; Bikkels !!
  3. Marinus de Bie:
    20 juni 2015
    Klinkt goed. Geniet nog van de laatste loodjes!
  4. Koga:
    Ad en Jannes,

Mooie prestatie, geniet er nog maar goed van!

Groet
    Koga
  5. Marco:
    20 juni 2015
    Nou nou, wat een vertrouwen nu al... wachten op die taxi, je weet zeker niet hoe snel Ellie dat ding door die landschappen jaagt XP maar geniet er nog maar even van