dag 3

16 mei 2015 - Wildeshausen, Duitsland

Vanmorgen waren we net op tijd met de tenten inpakken. Het begon te regenen en dit is de rest van de dag niet meer gestopt. Nog even gestopt bij een fietsenmaker om voor ons pa een regen broek te halen. Deze is aan gegaan en de rest van de dag aan gebleven.
Het was een lange dag van 128km. Gelukkig hadden we wind mee en was de temperatuur goed, waardoor we niet veel last hadden van de regen.
Nu zitten we lekker in een hotel bij te komen van toch wel een vermoeiende dag.

1. Frans:
    16 mei 2015
    Verdiende rust in een leuk plaatsje. Beste etappe mannen. Hopen dat het weer morgen weer wat beter is. Succeas
  2. Ton:
    17 mei 2015
    Hallo Ad en Jannes,
    Mooi dat je de wind mee hebt. Wat een dag zeg, 128 km
    Dat is de moeite. Ga zo door en blijf genieten
  3. Rob & Rosilda:
    17 mei 2015
    Ad en Jannes,
    De meeste regen valt er naast, toch hoop ik dat het weer beter wordt en jullie in ieder geval de kilometers droog kunnen afleggen. Maakt de tocht wel een stuk leuker. Suc6 met de volgende etappes