dag 4

17 mei 2015 - Samtgemeinde Zeven, Duitsland

Vanmorgen was het weer droog toen we ons bed uit stapte. Gelukkig, want we moesten eerst nog een stukje lopen richting het ontbijt. We sliepen namelijk in het gastenverblijf van het hotel wat 400m verderop in de straat lag.
Na een heerlijk ontbijt zijn we weer op de fiets gestapt richting Bremen. Bremen waren we zo doorheen, dankzij een vooraf goed bedachte route die in de GPS stond. In Bremen kwamen de eerste donkere wolken weer in beeld, die ons net na Bremen ingehaald hadden. Gelukkig was het een korte bui waar we even voor konden schuilen in een bushokje. We hebben er gelijk een lunchpauze van gemaakt, om vervolgens door te rijden naar de camping in zeven.
Daar staan de tentjes weer voor een nachtje. Morgen weer een dag, dan gaan we naar weddelbrook.

1. Koga:
    17 mei 2015
    Ha Jannes en Ad,
    Ik heb jullie reis ook op Teamers vermeld.
    Hopelijk krijg je nog een hoop positieve reactie van de bikkels.

Succes met jullie mooie reis.
    Geniet ervan en zorg dat jullie fit blijven.

Groet
    KOGA
  2. Cees / Klimgeit:
    17 mei 2015
    Ad en Jannes,

Veel succes met jullie toertocht, hopelijk niet teveel regen.

Gr. Cees.
  3. Johan van Veen:
    18 mei 2015
    Die donkere wolken trekken wel weg. ik heb veel respect voor jullie.Erg leuk om jullie verslag te lezen. Succes en veel plezier. Ik ga morgen weer werken.
  4. Dale cannon:
    18 mei 2015
    Hoi Ad en Jannes,

Ik wens jullie heel veel succes. Hoop dit ooit ook eens te kunnen doen met mijn zoon. Ben dus zeer benieuwd naar jullie ervaring zeker als je 24 op 24 bij elkaar op de lip zit (lees in het wiel zit). Ik volg jullie.

Groet,
    Dale Cannon Himself.