Dag 31

13 juni 2015 - Pajala, Zweden

We hebben weer een mijlpaal bereikt vandaag, de poolcircel zijn we voorbij. Het waren vandaag 2 langen wegen naar het volgende hotel. Een van 23km en een van 92km. Tussen de wegen door moesten we met het de boot over.
Na de boot kwamen er weer meer heuvels die lang waren. Het laatste stuk werd gelukkig weer iets vlakker, wat de beentjes wel konden gebruiken.
Morgen gaan we Zweden verlaten en Kunnen we weer met Euro's betalen voor een paar dagen.

1. Coen Kouwenberg:
    13 juni 2015
    Proficiat, Jannes en Ad met overschrijden poolcirkel. Die beer stond jullie al op te wachten met de bloemen! Jullie leggen hele afstanden af in een vrij desolaat stukje wereld. Lijkt me spannend en mooi avontuur. Succes met vervolg.
  2. Gert de Pee:
    14 juni 2015
    Goede morgen Jannes en Ad.
    Ik lees iedere dag je verhaal. en blijf me verbazen over jullie doorzettingsvermogen. Iedere dag maar weer op die fiets voor 100 km. Maar wat een geweldige tocht, als ik al die foto's zie.
    Het leuke is dat je plaatsnamen noemt, zo kan ik heel makkelijk zien waar jullie zitten op de kaart.
    Zet hem op, Nu moet het toch gaan lukken om de noordkaap te halen. Hopelijk wordt het laatste stuk niet te bergachtig.
  3. Ton:
    14 juni 2015
    Mooi mannen, de poolcirkel voorbij. Dat is al een hele prestatie. De foto's die jullie sturen zijn geweldig. Een onvergetelijke tocht is het. Zet hem op, de noordkaap is binnen handbereik. Succes
  4. Gert Weijman:
    16 juni 2015
    Dit hadden jullie een paar jaar geleden niet gedacht over de poolcirkel fietsen .
    Echt super belevenis mannen!