Dag 32

14 juni 2015 - Muonio, Finland

Daar zijn we dan, in Finland. Vanmorgen nog een klein stukje door Zweden gereden waarnaar de Finse grens snel volgde. Het Fins is totaal niet te verstaan en lijk al veel op Russisch.
We hebben hier al weer veel leuke dingen meegemaakt. Op de grens kwamen we een Nederlander tegen op de fiets die ook op weg was naar de Noordkaap en nu bij hetzelfde hotel is. We hebben 4 rendieren van dichtbij gezien. En niet te vergeten, we hebben nog een Mook uiltje zien zitten in een boom.
Het was een langen dag vandaag die toch ook weer snel voorbij was. Hier in Finland is het ook nog een uurtje later als in Nederland. Kwamen per toeval achter doordat de GPS ineens een uurtje was versprongen.
Morgen en overmorgen rijden we nog hier in Finland en dan kunnen we aan het laatste stuk van de reis beginnen, Noorwegen.

1. Coby:
    14 juni 2015
    Bedankt Ad voor je bericht! Heel leuk dat je aan ons gedacht hebt. We hebben er veel zin in. Zondag 21 juni vertrekken we. Dan zijn jullie al op de Noord Kaap, vermoed ik. Veel succes nog!!
  2. Ad Nuijten:
    17 juni 2015
    Hoi Bikkels
    Jullie uil heet officieel Sperweruil en wordt slechts zeer zelden in Nederland gezien.

groet

AD