Dag 35

17 juni 2015

De weersverwachtingen was voor vandaag niet veel beter al voor gisteren. Toch viel het vandaag reuze mee. De wind was een stuk minder en de regen viel ook best mee. Dit was maar goed ook want we beginnen allebei moe te worden van de lange reis.
Het is goed te merken dat we nu in het hoge noorden komen. Er is nog maar 1 weg en de dorpjes zijn niet groter als 4 huisjes en een kerkje. Tussen de dorpen in zie je niks anders dan ongerepte natuur zonder invloeden van de mens. Het is echt geweldig mooi om dat te kunnen zien. We hebben vandaag weer genoten op de fiets.
Voor morgen hebben we een kort dagje van 38km om even bij te komen van het slechte weer en de langen dagen. Dan zitten we ook in een dorp waar ook een supermarkt is en kunnen we weer inkopen doen voor de komende dagen. Nu in jergul zit helemaal niks als alleen een klein hotel met 8 kamers.

1. Koga:
    17 juni 2015
    Morgen lekker freewheelen ...... Geniet er nog maar even van.. De finish is bijna in zicht.
    Groet
    Koga
  2. Frans:
    17 juni 2015
    De laatste loodjes...... Maar dan wel door een schitterende uitgestrekte natuur. Genietuh! En de ophaaltroepen zijn al aan het warmdraaien.
  3. Willemijn:
    17 juni 2015
    Mooi daar!! En koud. Maak er maar een paar korte etappes van het laatste stuk, Thelma en Louise zijn er voorlopig nog niet:-)
  4. Miranda:
    17 juni 2015
    Siste strekke veier til vanskeligste! Noors voor de laatste loodjes wegen t zwaarst. Maar elke weg die je nu neemt is warm draaien voor.het hoogtepunt van de reis! En daar zijn, waar geen mens sporen achter liet, moet hemels zijn! Enjoy! Heb je al een bordje getimmerd?? Ad en Jannes where here????
  5. Marco:
    Jannes en Pa Jannes,

Geweldig zoals jullie je er doorheen fietsen. Geniet van de het korte fietsstukkie en de supermarkt.
    yell, yell, yell Jannes en Ad redden het wel!! :)

Succes

Gr. Marco
  6. Raijmond Dolphijn:
    18 juni 2015
    Goede morgen, kan je kijken of er daar een fietsen winkel is anders liggen daar misschien nog wel kansen voor in de toekomst....................haha,
  7. Hanny Krijnen:
    18 juni 2015
    Superleuk om al jullie verhalen te lezen; weer zit niet echt mee maar de euforie over de prestatie zal er niet minder om zijn. Nog even volhouden en jullie hebben je doel bereikt! Petje af hoor.